2024. február 2., péntek

Nusa Penida -31.

Reggeli után újra motorra ültünk és a szigeten a másik irányba indultunk a tengerparti úton. Diamond bechre és Atuh beach felé indultunk, de közben a helyiek életébe is bepillantottunk: moszatültetvényeket és halászhajókat is láttunk.

Sajnos Diamond Beachen fürdeni tilos az áramlatok miatt, így alig pár ember ment le-viszont lent fotózás folyt :) A tengernek elképesztően gyönyörű kék színe van itt...

Majd a túloldalon van Atuh beach ahol lehet ugyan fürdeni ha le tudsz menni... itt figyelmeztető tábla hívja fel a figyelmet, hogy aki szívbeteg, járásával van probléma stb az meg se próbáljon lemenni... illetve mi elindultunk lefelé.. de majdnem nyakunkat törtük és visszafordultunk sok emberrel együtt.. a  lépcsőnek nevezett sziklák bizony egyenetlenek és térd feletti magasak.. és ezen vissza is kell mászni... biztosan nem volt pénz megcsinálni egy normális lejárót a boroso belépő árából: 100ezer pénz/fő.

Innen újra a Crystal Baybe motoroztunk ahol újra lehúztak a bejutáskor... itt ettünk a sziklák alatti kajáldában a strandon...

Késő este kaptam Whatsappon értesítést, hogy a holnapi reggeli hajónkat törölték ... hát mit is csináljunk.. elindultunk le a kikötőbe...de mivel ott térdig ért a sár.. hát... azért megpróbáltunk bejutni... ott ép találtunk pár embert akik pakoltak és kerítettek nekünk valakit aki szerzett jegyeket a másnapi hajóra-de a másik kikötőből indul majd.. 100ezer előleget adtunk neki- meg kaptunk egy telefonszámot és addig nem mertem lemondani a mi hajónkat a másnapi délutáni időpontról-nehogy a 2 szék közt a földre essünk...