2024. február 3., szombat

Balin - Sanurban 33.

A hajónk kikötött Sanurban, lecipekedtünk a hajóról és kimentünk taxit keresni aki elvitt a szállásunkra. Nem fogadtuk el a hajmeresztő ajánlatokat és az Uber pedig erre a részre nem jöhet el... de a kijárathoz közel találtunk egy buszost aki 5 főt és a sok csomagunkat elvitt a szállásunkra. Nem volt ugyan nagyon messze-gyalog de -de azért ebben a melegben semennyit sem gyalogoltunk volna és ráadásul autóval is kb 20 perc volt.

Szállásunk itt az Abian Harmohy Hotel lett. Ideérve becsekkoltunk, kifizettük a szobát és a welcome drink elfogyasztása után még várni kellett a szobára-így kértünk motorokat az ittlévő időnkre. Itt helyben választhattunk és kerestünk hozzá kevésbé retek sisakokat-illetve volt időnk azokat újra megtisztítani-belülről... ez volt a halálom az ittlétünk alatt... mindig minden új helyen ki kellett retkelni őket....

Majd a tesómék belevetették magukat a medencébe, mi pedig kerestünk egy hűvösebb részt és vártunk... aztán kb 20 perc után jelezték, hogy a 2 ágyas szobánk kész-megkapjuk, felcuccolhatunk.

A szobánk egész jó volt, klímával, terasszal,  nagy és kényelmes ágyakkal, tiszta ágyneművel és tv-vel. az árban enne volt a reggeli is... a szobába lépve mindig büdös volt-és szerintem a  fürdőszobából jött egy durián szag... nem jöttem rá az 5 nap alatt, hogy mi volt, de a folyosón sikerül kinyitni az ablakokat és ettől jobb lett a helyzet. Itt nagyon jól és jókat aludtunk és kényelmesen. A szoba nagy is volt. A tesóméknak nem tetszett a saját szobájuk-ez az utcafronton volt...

az egyik legjobb reggelink volt