2018. szeptember 30., vasárnap

Portugália -Setúbál 8.

Tényleg elköszöntünk Lisszabontól a Christo Reinél töltött fantasztikus élményekkel és kilátással.

Végre elindulhattunk Setúbál felé.
Mivel nagyon meleg lett és sokat nem is kellett autózni, így mindenképpen strandolni szerettünk volna.
Setubálba behajtva és azt elhagyva kezdődik az Arrábida Nemzeti Park.
A strand Praia de Figueirinha ahol megálltunk strandolni pazar: hatalmas homokos széles partszakasz, kis büfével. Bérelhető napágyakkal és ernyőkkel: 1 szett 12 Euro: 2 ágy és 1 db ernyő+ágy 5 Euroba került.
A homok tiszta és rendezett. megállni a parti út mellett tudtunk még az alagút előtt. Az egyik legnagyobb és legnépszerűbb partszakasz legközelebb Setubál városához. Gondolom szezonban még népszerűbb, bár így szeptember végi 33 fokban sem volt épp néptelen :)

Ami viszont meglepő volt, az a víz hőfoka: talán 19-20 fokos lehetett csak. A víz kristálytiszta, beljebb volt egy homokpad, ami  a késői dagálynak köszönhetően délutánra eltűnt.

Késő délután mentünk csak a szállásra. Becsekkoltunk, átöltöztünk és elindultunk a városkába. Itt még nem nagyon volt élet, a sziesztát tartották...

Vacsorázni egy pizzériát választottunk-nagyon nem volt jó ötlet. Ilyen rosszat szerintem még soha nem ettünk :(
Az utcánk végén volt  a szállodánk, hamar hazaértünk. Sajnos Setubálból sok mindent nem láttunk, de amit igen az tetszett nagyon. Sajnos ennyi jutott. Remélem lesz legközelebb...
Szállodánk a Hotel Laitau: szuper tiszta, tágas, nagy szoba. remek, bőséges, svédasztalos reggeli, parkolási lehetőség. Központi helyen elhelyezkedő szálloda.