2018. május 22., kedd

Elindultunk Tiranába...

Reggel elaludtunk, megcsúsztunk. Később indultunk, mint ahogy akartunk...
Mindegy behoztuk 藍.
Fél 12-kor a reptéren voltunk, a szokásos vakarászós-idepakolok-ottse jó-nincs feladottcsomagunk-de akkor mitől van ennyi cuccunk- szóval készen voltam 藍.
Beszállókártyákat a mobilra adtam mindenkinek...de én menjek előre. Begaloppoztam..erre beszélek de nem a családom van mögöttem 藍...az egyik nem tudja hová kell tenni leolvasni a vonalkódot, a másiknak meg meg pirosan sipol ..mert persze az enyémet akarta leolvastatni, ami már nem ment mert én már leolvastam...de mi lett volna, ha én maradok utoljára, leolcastatja az enyémet és mire én jövök tutira nem lehet az én boardingpasszomat olvasni másodjára. Soha nem jövünk rá bakker .
Aztán a szekunâl az összes csomag félre ment :) .
Majd végre bejutottunk :) erre kiirták, hogy a tiranai gép késik. Mondjuk számítottam rá-olvastam, hogy mindig késik...
Aztán végre boarding...és közlik velem, hogy én vettem erre a járatra az első jefyet, mert 001 a sorszáma..igaz 10 hónapja volt, de szerintem én csekkoltam be legelsőnek inkább...de se pezsgő se lufi...ejjj .
Majd lemegyünk a buszhoz-mert priority az priority, szóval beszállunk...majd előkotrom a legyezőmet 藍藍 a táskámból-mert előrelátó voltam, meg levegőtlen helyen el szoktam ájulni....aztán már olyan meleg van 20 perc után, hogy sorra mindenki kezd leszállni a buszról...
Ömlik rólunk a víz...szopat a WizzAir vagy a Malév Groundhandling ez van a buszra írva....
Aztán megtelik a másik busz is és végre elindulunk a géphez..ott megállunk, de egyik busz sem nyit ajtót...:(( megvannak ezek őrülve???
Majd csűrhe módjára ki a buszokból, persze akinek hátul kell felszállnia az elől szállt le és fordítva... a 2 lépcsőn a beszâllás több mint 25 perc...
Aztán ahogy flérek a hátsó ajtónál a lépcső tetejére es mutatnám a telefonon a beszállókartyát a sztyuvinak azt monfja nekem: ezt már asszem az előbb láttam :D Én:gondoltam :)). Egy fiatalember mutatta neki és mondta, hogy egy szőke, rövid hajú hölgy majd jön...kérdeztem: akkor a fiatalemberét én mutassam?? De nem kellett :).
Mondtam van egy 3.is valahol hátrébb...
Aztán leülünk, persze nem kaptuk a helyet egymás mellé-eredetileg6C, 15D es 24 C volt...ebből lett 24 C, D, E.
Aztán pár perccel később kiderül, hogy van egy zenekar a gépen...a trombita elfér, a nagybőgő viszont nem :D még jó! :)).
Kérdezik hová viszi? Mondja 18 B :)
Sztyuvik szerint itt igy nem maradhat... akkor pakoljunk le mindent a csomagtárolókból oda betuszkolják....3x próbàlják meg...de elsőre látszik, hogy oda tutira nem fog beférni :D.
Aztán még megsétáltatják párszor..már 40 perc késésnél járunk...:(.
Jókat röhögünk, jófej  (hülye nem látja, hogy a nagybőgő nem hegedű? :D))a társaság a sztyuvik is...de a vége, hogy le kell vinni a raktérbe...de a gazdája is vele szeretne menni....hm...asszem ma nem jutunk el Tiranába :).
Meg még 3 kiutasított srácot is hozunk magunkkal Ferihegyről..
És végre felszálltunk.
Majd 1 óra eseménytelen repülés után le a tiranai Teréz Anya Repülőtéren.
Landoláskor màr látszik a Dajti-hegy balról. Jobbról az apró, palmafákkal díszített újjonan èpített tiranai reptér épülete.
Belépéskor útlevél-ellenőrzés, dorok, kb fèl óra. Mosolygós, kedves, fiatal hivatalnoklány fogad minket.
Majd pikkpakk átjutunk, kimegyünk.
Feladott csomagunk nincs.
Anyut leparkoltatjuk a csomagokkal a Vodafone irodàja mellett...elmegyünk vâltunk pénzt.
Majd a Vodafontól veszek SIM kartyát, tök rendesek a srácok segítőkészek, beàllítjàk, beleteszik a tabletbe. 9 euro a kártya 6 G net 400 perc beszélgetés és 400 sms van rajta. Ebböl a netre van szükségünk, de a többi is jól jöhet.

Majd a Europecarnàl felvesszük az autót. Semmi macera, semmi felesleges magyarázkosás. Azt kapjuk amit fizettem: Dacia Sandero 16000 km-el,  majdnem hibátlan, csak kicsi karcok díszitik.
És beleköltözünk, irány Tirana a szállás...

Elevickélünk a szállásra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...