2017. május 24., szerda

1. Mianmar (Burma)...és egy kis Thaiföld..+ Katar

Ezt a bejegyzést egy éve már megírtam... most nincs visszaút, nincsen más :)kiállta apróbát, nem csábultam el másfelé... Megnézzük jövő télen Myanmar-t, amíg nem lepik el a turisták...

Tervezett Útvonalunk:
Bangkok-Mandalay és környéke: Mingun, Amarapura, Sagaing, Inwa - Nyaung Shwe/Inle Lake és környéke-Bagan-Yangon-Ngwe Saung Beach-Yangon újra és a végére egy kis thai tengerpart Phuket :)+ majd Katar/Doha

Repülünk, buszozunk és hajózunk, mit éppen hol. De valószínű, hogy az e-bike és a lovaskocsi sem fog kimaradni.
A vízumot már lehet neten is igényleni.

Vízum kinti iroda által adott link és ez a hivatalos vízumigénylő oldal is:
  http://evisa.moip.gov.mm/

A busz és belföldi repülőjegyekhez pedig találtam egy nagyon jó oldalt:
 http://www.myanmarbusticket.com/

Az indulás napja is fix, január 14-e vasárnap.már csak a légitársaság a kérdéses....
.. a Turkish elvesztette a renoméját nálam :(, de megint csak az van elfogadható
 425-600 euro/fő áron BUD-BKK retúr.
Az Emirates most 240ezer Ft/fő áron van és  a Qatar is.  Ennyit tutira nem szánok érte, majd meglátjuk.

(2017. május 9-én Qatar akcióban megvettem a jegyeket: 
BUD-Doha-BKK, Phuket-Doha-BUD útvonalra.)

1. A mai BIG SALE Air Asia akcióban megvettem 2 jegyet, Yangon-Bangkok útra
2018. február 2-re eléggé jó áron ( az alap ára, minden nélkül 57 dollár volt/fő, akcióban meg tudtam venni 2 főre : 73 USD-ért..(Air Asianál csak úgy röpködnek fel az apró dollárok a jegyárnál, ahogy lépkedsz tovább-félelmetes :)

2. A másik két jegy pedig odafelé szól Bangkok-Mandalay útra, full Flexi jegy, csomagokkal, -kaja nem érdekel, de 1A és 1 B ülésekkel-ez se igazán- a lényeg a 2 x módosítható jegy! Ez került most 7600 THB-ba, ami akción kívűl a 2 x-es lett volna..


Szóval visszaút már nincsen Myanmar (ejtsd: májanmár) vár! Megyünk :)

3. buszjegyek is megvéve előre, a hely jegyet indulás előtti 7. napon fogják majd mélben küldeni:
Mandalay-Nyaung Shwe
Nyaung Shwe-Bagan
Bagan-Yangon
Yangon-Ngwesaung
Ngwesaung-Yangon

4. Szállásunk Mandalayban 3 éjre reggelivel

5. Szállásunk Nyaungshwe/Inle Lake szállásunk 3 éjre reggelivel
A hoteltől kértem hajót az érkezésünk napjára, 25000 Kyat/csónak áron ajánlottak.

6. Szállásunk Baganban 4 éjre, mert hajnalban érkezünk az éjszakai busszal 3.30-kor...reggelivel
A hoteltől kértem transzfert a szállásra a buszállomástól: 15 USD-ért ajánlottak. Nincs kedvem hajnali 3.30-kor alkudozni... Szerintem sok érte, de ez van...

7. Szállásunk Ngweshaung beachen 6 éjre
 http://www.myanmartreasureresorts.com/ngwe-saung/

8. Szállásunk Yangonban 2 éjre

9. Air Asia akcióban jegy BKK-HKT jegy 2 főre csomagokkal 66 Euroért megvéve

10. Szállásunk Phuketen 6 éjre 

11. Phuket reptér-Patong beach transzfer

Február 7-én  este Phuketről jövünk haza....és közben augusztus 8-tól ingyenes lett a vízum Magyar állampolgároknak Katarba, így felhívtam a Qatar budapesti irodáját, hogy van-e lehetőség a haza DOH-BUD utat módosítani, mert maradnánk Dohaában 2 napra. Nem tudták megmondani-este zárás után! 17.26-kor felhívott a hölgy: igen maradhatunk, módosítja a járatot és így ok. Köszönöm a pozitív hozzáállást és a segítséget!
Szállást ide foglaltam:
Doha szállás

Autót béreltem a Europcartól, így meg tudjuk Dohat nézni, megpróbálom kimaxolni az időnket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...