2015. június 26., péntek

Tunézia újabb fekete napja :(

Épp ma reggel néztem a képeimt.. ha máshová nem tudunk menni, akkor Tunéziába bármikor.
3 x voltunk és nagyon jó volt, biztonságos. De ezek szerint ez is elmúlt.

A legrosszabb az egészben, hogy bárhol bármikor, bárkivel :(((

Eddig itt nem kellett félni. Tudom tavasszal volt a tuniszi Bardo Múzeum elleni merénylet, na akkor azóta. Eddig turistákat nem bántottak:(
Az eszem megáll.

Gondolkodtam egy esetleges nyaraláson itt... de nem , ez nem lesz :(

Nagyon bátor "emberek" lehettek, akik fegyverrel támadtak fürdőruhás turistákra :( Szóval na :( az eszem megáll :(
 Egyenlőre 30 ember halt meg, javában brit, német és belga turisták, de lehettek volna barátaim, ismerőseim is-teljesen mindegy milyen nemzetiségűek estek ennek az őrületnek áldozataivá.

A másik oldal pedig nem fog megélni a turizmusból, merthogy a kutya sem fog ide menni :(
A félelem nagy úr :(

Nagyon megrázott :((( nem is térek magamhoz :(





2 megjegyzés:

  1. Szörnyű. És nekem is sajnos az jut eszembe, hogy soha nem lehet tudni, igazából bárhol lehetünk rossz időben és rossz helyen. de hát emiatt akkor ülünk csak itthon, mert nem merünk már sehova sem utazni? Én az idén január óta nem repültem és még most is nagyon nyomaszt a márciusi repülőlezuhanás (Germanwings), valahogy repülni sem teszem már szívesen. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát... Andi mondasz valamit :(( De a terroristák célja tönkretenni az idegenforgalmat és megfélemlíteni a turistákat-mindenhol :( És ez egyre jobban bejön nekik :((

      Törlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...