2015. január 2., péntek

Kirándulás a Csobánc körül

Tegnap volt ugye az év első napja és arra terveztük a kirándulást, de olyan hideg volt napközben is, hogy inkább itthon pihentünk.
Ma viszont reggel már kezdett a napocska kisütni, így jónak láttam elmenni itthonról.
A kutya maradt itthon, mert kezdett olvadni, mire elindultunk 0 fok körül volt  a kinti hőmérséklet és +-ban maradt egészen délutánig.
Így is szinte a lelkemig átfagytam :)
Csobánc lett  az úticél, ami eléggé magasan van -nekem .
Káptalantóti mögött van szó szerint és az egyik tanúhegyek egyike.
Először körbe autóztuk, mert persze mi mindig eltévedünk... aztán úgy olvastam, hogy hegy feléig fel lehet menni kocsival, ezt sem találtuk meg. Viszont elindultunk kocsival felfelé, aminek az lett a vége, hogy a kocsim alja leért és így a Barna vezetett lefelé, tolatva-na erről le is tettünk.
Aztán a  parkolóban akartuk hagyni a kocsit, majd jött 3 fiatal és mondták, hogy jó úton járunk, kocsi laparkol, majd ők vezetnek:)
Tudtam, hogy nem fogom bírni a tempót: én aki lusta dög, 0 kondival :(((
Szóval egy darabon mentünk velük, de olyan melegem lett-és rossz szokásomhoz híven azonnal a fejem kezd el izzadni, de olyan szinten, mintha csap alá tettem volna a hajamat (gyógyszer  mellékhatás utálom)- közben meg mínusz fokban lengedezett a szél, ahogy haladtunk felfelé..Szóval hogy lesz-e agyhártyagyulladásom még rejtély :(
Szóval visszafordultunk szégyen szemre :(
De nem baj, tavasszal/nyáron  fel akarok menni, ha nem is futva, de fel: igen a tetejére.
Szigliget előtt/alatt
Szigligeti vár
Csobánc
háttérben Tapolca



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ukulhas -7.

 A sétát folytattuk-volt hogy teljes sötétségeb a szigeten. Csak a fő helyeken van közvilágítás-máshol nincsen.