2014. március 15., szombat

Kirándulós március 15.-avagy végre szabadság

Mára az időjósok még szép időt jósoltak, egészen délutánig. Igaz már egy hete jó idő van, de ma nem kellett dolgozni, mert ünnep van. És nekem ilyenkor még nagyobb a mehetnékem:)
De délutánra jó nagy lehűlést és irtó nagy viharra van kilátás -szerintük.
Én pedig menni akarok.
Fél 10 után indultunk el, be volt borulva, nem hittem, hogy egyáltalán ki fog sütni-hát nem is nagyon bújt elő a Nap.
Céltalanul indultunk el, aztán útközben bekanyarodtam Tapolca felé. Itt már régen jártunk.
A Tavasbarlang be volt zárva-amúgy március végén nyit-átépítik.
Tapolcai Tavasbarlang
Letettük az autót és természetesen a Malom-tó felé vettük az irányt.
Ezt a részt is felújították, nagyon látványosan és átépítették. Nagyon szép lett.
Útban Tapolca felé: előttünk a Szent György-hegy Hegymagassal
Marton László: Kiskirálylány
R. Törley Mária: Szőlőt szedő lány
...és észrevette :))
Tapolca, Hotel Gabriella
Aktuális március 15-én
Marton László: Négy évszak
Meglepően meleg lett, 17 fok körül lehetett, de fülledt volt az idő.
Én még nem akartam hazajönn9i, így elugrottunk Badacsonyba.
Badacsony kora tavasszal
...ahol a víz az úr...
2 púp: Bélatelep és Fonyód a déli parton
A hős és a hattyúk :)
Egry József szobra-Badacsony móló
Majd mivel nem volt még elég és a vihar sem jött, így irány hazafelé Szigliget .
A nap méltó befejezése: kézműves fagyi Szigligeten a Vár alatt.
És mivel az ebédet a Csillagvár Étteremben főzték meg helyettünk, így oda is be kellett mennünk :)
...és ezt bizony nehéz volt kivárni, ráadásul egy pillanat alatt vihar lett a semmiből és vitt mindent :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...