2012. május 2., szerda

Prága 2004 szilveszterén


Először szilveszterezni mentünk Prágába télen, de annyira megtetszett, hogy már többször visszamentünk.
Mindig a Bohémia Panzióban szállunk meg.
Ez egy szocreál stílusban megmaradt épület, amit felújítottak és ügyesen használnak.
Télen jó a fűtés, nyáron a fák árnyékot adnak.
Van lehetőség kajakozni, teniszezni a panzió udvarán, a Moldva parton.
A központ nagyon közel van, mi mindig autóval mentünk kb. 6-7 perc.
A villamos a panzió előtt áll meg és a belváros szívébe visz.
Viszonylag olcsó, a szoba árában benne van a reggeli, ami az egyszerű panzióhoz képest nagyon nagy választékban áll rendelkezésre!
Én faxon szoktam foglalni és árajánlatot kérni, pár perc alatt vissza is jön!
Prágát felfedezni nem csak luxus szállodából lehet, erre jó választás volt a Bohémia Panzió!
Olyan jól éreztük magunkat, hogy még az év közepén visszatértünk.
Napfényes délutánra érkeztünk meg több mint 500 km levezetése után Prágába.
Bohemia Panzió
Szilveszter napján a  Várnegyedben kezdtük a városnézést:)
Vencel-tér
U Medvidku étterem  a belvárosban
Majd 2005. január 1-én Karlovy Vary-ba utaztunk, hogy megnézzük e kisvárost is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...