2010. december 9., csütörtök

Tunézia-Djerba 2006. október

Az utat a Karthago Tours szervezte, én interneten foglaltam, potom 66000 forintért fejenként, illetékkel, félpanzióval!
Nagyon későn értünk Djerba szigetére, persze vacsit már nem kaptunk, legközelebbi kilátások csak a másnapi reggeli volt, ami nagyon távolinak tűnt!
Az all inclusivosok megkapták még este a karkötőjüket, de kiszolgálni már őket sem szolgálták ki.
Mondtam, legalább vizet hadd vegyünk (pénzért), de nem adtak! Elkezdtem hisztizni, nem ok nélkül, mert a csapvizet Tunéziában nem lehet meginni, nekem amúgyis állandóan innom kell(eü okok), és kaptunk 2 liter palackozott vizet. És aki nem nyitja ki a száját?
Rájöttünk, hogy mi a ramadánba kerültünk és ezért nem úgy megy a munka, ahogy kell:).
Ezektől az apróságoktól eltekintve másnap reggel alig találtuk meg az éttermet, de meglett!
Kifogástalan választék várt bennünket, és ez igy volt a nyaralás alatt!
A vacsora pedig még jobb volt! Mivel ital kiszolgálás nem volt (ramadán), igy olyan italt vittünk be az étterembe , amilyet csak akartunk, senki nem szólt, bár nem is lett volna miért!!!
Aki nem all inklusive-os ellátáson volt-mint mi- az feltölthetett egy kártyát és arról vonták le a fogyasztásokat a szálloda minden területén, kint a medencénél, a külső bárokban is.Persze nem tudtak dollárt váltani, nem volt jó a kártyalehúzó, nem volt kedve a dolgozónak megmozdulni stb. apróságok nehezitették a fogyasztásunkat, igy betársitottak honfitársaink maguk mellé-Ők all inklusivon voltak- és azt ittunk meg ettünk amit akartunk- Na de kérem! Azt mondja meg nekem valaki, hogy még pénzért sem szolgálnak ki? Akkor egy picit bosszantott, de már csak mosolygunk rajta:)
A szálloda ennek ellenére tetszett, több épületből áll, nagyon tudnám ajánlani kisgyerekkel utazóknak, minden este animátorok szórakoztatták a vendégeket, vizitorna a medencében, vacsora előtt a medencék előtt aerobic, a napágyak és ernyők illetékmentesek voltak nem csak a medencénél, hanem a tengerparton is.A tengerpart kb. 150 m-re volt, csak az úton kellett átmenni.
Több fakultativon vettünk részt: szigettúra, 1 napos sivatag, hajókirándulás. Mi taxival mentünk a Skanzenba meg a Krokodil farmra. Naponta bejártunk Midoun-ba piacra, bazárba.
Összességében egy nagyon szép és jó emlékkel tértünk haza!
Voltam már Tunéziában és még fogok is menni, de Djerba egy kicsit más mint a szárazföldi rész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...