2012. február 10., péntek

Malajzia:Langkawi és Kuala Lumpur-Thaiföld:Bangkok és Krabi 2012. január 19.rész utolsó

2012. február 3. péntek

A mai napra nem terveztünk semmit, így utólag komoly hiba volt, hogy nem ugrottunk le strandolni legalább
1 napra Pattayara. Nem mertem megtenni, hogy csak aznap jövünk fel a tengerpartról Bangkokba amikor utazunk, hogy nehogy lekéssük a gépünket, így meg csak unatkozás lett a vége. Nem akartunk semmilyen múzeumot vagy akár wat-ot is látni, inkább itt is plázáztunk. Azokban végül is még nem jártunk. Na egyébként egy életre elég volt itthon is és mindenhol máshol is!
Reggeli után, ami egyébként bőséges volt és tartalmas elindultunk a városba. Most sütött  Nap és nagyon meleg volt.

Tuk tukkal elvitettük magunkat a Siam Centerbe, ami sok plázát takar: Siam Paragon, Siam Center, Osean World, MBK. ezek mind egy rakáson vannak és egyik nagyobb mint a másik. Végül is a Siam Ocean Worldben kötöttünk ki. Vettünk jegyet: 1100 THB/ fő áron, amúgy többféle csomagból lehetett választani. Ezért végig járhattunk, hajózhattunk üvegfenekű csónakkal. Etethettünk cápákat és rájákat bizonyos időpontokban, kaptunk lábáztatást halacskákkal-t, kaptunk egy adag pattogatott kukoricát és hozzá 4 dl kólát, és az 5D-s moziban megnézhettünk egy kisfilmet a tengerről, sőt meglepinek ajándékot az ajándékboltból: 1 db kulcstartót Siam Ocean World felirattal.
Üveg fenekű csónakkal csónakázunk...a cápák között

Cápa embriók különböző fejlődési szakaszokban
 Innen hazafelé indultunk, kiderült, hogy nagyon közel vagyunk, legalább elvegyülünk a tömegben.
Sőt a Central Worldben kiderült, hogy Harley Davidson motorkiállítás van.
Igazából nem csak Harley kiállítás volt, hanem mindenféle motorkiállítás is.
Minden szinten szinte minden:))
Ez még az Ocean World
A mozi elég érdekes volt. halottuk, láttuk, éreztük és tapasztaltuk fizikálisan:))
Central World egyik bejárata, mögöttem a Siam Center
Central World belül

Nagy a forgalom a Chao Prayan.
Szobánk Kievben az Airporthotek Borispyl-ben
Fürdőszoba Kievben, jó meleg volt
Visszaértünk a szállodába kb 16 óra körül. A szállodában internetezni kezdtünk és anyut felhívtam Skype-on. Akkor kérdezte, hogy tudom-e hogy törölték a holnapi járatunkat Kiev-Budapest között. Mondtam már miért törölték volna, hiszen Aerosvit járat. A járatunk VV4111-es járat valóban Aerosvit járat, csak Malév kooperációban. Volt még 4 utas, akiktől Bangkokban hajnalban kérdeztem, ők nem is tudtak róla.
Hajnalban mentünk ki a reptérre, a taxisunk megcsinálta  a cirkuszt a reptéren. Előre megbeszélve 400 THB-t kért. Mikor odaértünk a reptérre csak 1000 batosunk volt, amit a kaucióból kaptunk vissza. Úgy gondolta, hogy csak 300 batot ad vissza, mire csúnyán néztünk és nem értettük mi van, akkor mondta, hogy adjunk még pénzt. Akkor mondtam, hogy ide vele 600 bat, mert megütöm:) Biztosan a hanglejtésemből gondolta, hogy gond van és visszaadott még 200-at. Azt hittem, hogy megcsapom, és még nyomatékosabban mondtam, hogy ide vele 100 is. Ha kapott is volna borravalót, azt nagyon csúnyán eljátszotta. Csak ilyen esetben miért nem kért előre többet vagy nem is tudom, hogy mit gondoljak..... gondoltam én mindent:)

Ez az út volt életünk 5. thaiföldi útja és mégis mindig kell csalódnunk hol emberekben, hol légitársaságokban...
hol szállodákban. Vagy ez mindig így van? Igaz ha itthon maradnánk, soha nem jutnánk el sehová és nem lenne részünk a szép és jó élményekben sem.

Kiev reptér,  B  Terminál
Airport Hotel, Kiev

Sajnos valóban Kievben kellett töltenünk egy éjszakát a saját költségünkre, mert az Aerosvít nem térített és nem is fog semmit, csak a Malévra fogja. A biztosító a légitársaságra mutogat a légitársaság meg a biztosítóra. Eddig is tudtam, most saját bőrömön tapasztalom, hogy inkorrekt banda mindkettő, csak addig jó az ügyfél, ameddig fizet... utána le van ejtve...
Minden esetre jól átfagytunk, mivel meleg ruhánk nem volt és ha legközelebb megyünk, akkor sem vagyok hajlandó vinni, mert csak gond cipelni, letenni pedig amúgy sem lehet sehová...pedig hazafelé jól jönne...
Minden esetre megpróbálok azon lenni, hogy ne kelljen az Aerosvíttel utaznunk, inkább fizetek többet a jegyért, majd meglátjuk.

Vasárnap, 2012. február 5-én érkeztünk haza Budapestre, a csomagjaink amiket feladtunk délben Kievben, sajnos nem érkeztek haza velünk.
Ezért másnap szakadó hóesésben vissza kellett utaznom 2 x 250 km-t Budapestre, a reptérre, mivel aznap este 8-ig át kellett venni őket. Botrányos.
Szakadt  a hó, az M7-es autópályát nem takarították, 9 óra alatt tettük meg oda vissza az utat, alig vártam, hogy vége legyen. Itt a vége!