2017. november 18., szombat

Màlaga -3.nap

Ma reggel kivételesen nem hajnalban keltünk. Persze ehhez hozzájött, hogy tegnap jól kifáradtunk.
Itt reggel 8-kor még sötét van, olyan fél 9 körül kezd világosodni. Reggel még hűvös is van..és 10 óra körül egész kellemes 15-17 fok + a nap melege....
 A hegyekben persze hűsebb is lehet így november tájékán.
  A tengerpart mellett kifejezetten meleg vn 21-24 fokkal, nappal. Árnyékban hűvösebb.
Beaautóztunk Malágaba...

a várost tavaly nem néztük meg, nem maradt rá idő, meg ugye Nerja vitte a pálmát és ott ragadtunk a strandon.

Letettük a piac melletti mélygarázsban az autót,  Camas Parkingnál. Itt egyébként van több parkoló a föld alatt...
A fedett piac a Mercato Atarazanas-t megnéztük, ez egy nagyon jó hely. Érdemes úgy menni, hogy ott eszik az ember egy kis talponállóban, nagyon jó helyek vannak. A legfrissebb kagylókból, rákokból, tengeri herkentyűkből, halakból nagyon jó kis tapaszokat, saslik szerűségeket készítenek és finom borokat szolgálnak fel mellé. Olcsóbb mint bármilyen kajálda és nagyon népszerű.
Amúgy meg imádom a piacokat!

majd innen az Alcazaba-hoz sétáltunk fel...

Malaga befejezetlen Katedrálisa:

ALCAZABA bejárata:

Majd lesétáltunk a  kikötőbe...

Gibralfaro vár az Alcazaba felett ide a 35-ös városi busz visz fel

Aztán hajóztunk egyet :)
Majd vacsoráztunk Malagaban.

A szállodába elég későn értünk vissza, de összepakoltunk még este, mert holnap hajnalban kelünk és indulunk a reptérre 6 óra előtt, a gép 8.10-kor indul haza.

Pontosan indult  a gépünk vasárnap reggel, 3 órát repültünk és újra ebbe  a ronda ködös, esős, borzalomba érkeztünk újra :(