2017. április 16., vasárnap

Húsvét Káptalantótiban :)

Juj de régen jártunk itt, van az egy éve is :(
Idén sem biztos, hogy lesz rá alkalom...
tudtam, hogy ma is lesz a Húsvét ellenére piac, így még a tegnap esti grillezésnél felvetettem, hogy jöjjünk el. Vendégeink, akik a barátaink pedig még soha nem jártak itt.
Késő éjjel  viharra és szakadó esőre ébredtem. Na gondoltam a mára tervezett káptalantóti piacozásból nem lesz semmi..

7 órakor még esett és eléggé hűvös volt, bár a szél, itt megállt.
8-kor feltápászkodtam,  a többiek még aludtak, Barna éjjel 3-ig dolgozott.
Na 3/4 9-kor ébresztőt fújtam a húsvéti reggelihez :)
Igaz a barátok 9-re jöttek: pontosan :))) Mi meg pizsamában reggeliztünk-még.

Hamar összekaptuk magunkat-így fél órás késéssel indultunk. Konvojban haladtunk, elég nagy volt a forgalom.
Mire elindultunk a napocska is kisütött....bár a szél feltámadt, a Balatonnál pedig egyre viharosabb lett...

Badacsonytördemicen egy Húsvéti körmenetbe futottunk bele...
majd ahogy Káptalantótiba értünk: a tömegbe. Azt gondoltam, hogy sokan lesznek, de azt nem, hogy ennyien. Szerencsénkre a piac közelében találtunk parkolót: persze nem tilosban. Meg ugye 1 autónak is nehéz helyet találni, nem 3-nak...

Tavaly már írtam, hogy a régi Liliomkert piac melletti területet is kialakították piaccá... eddig majdnem egyben volt, most leválasztották... én nem vagyok ellene, mert ha valaki 100x km-ről jön ide egy vasárnapra, akkor már kapjon valamit, érezze jól magát és ne zárjon be a piac délben...

A szokásos körünkkel inditottunk, vettünk a Békebeli pékésgben sütiket: igazi óriás linzert, óriás Ischlert, gyümölcskenyeret és burkiflit is :)
Mindenhol sorok...
Beszrezetük a kedvenc kecskesajtunkat, majd kóstóltunk sok-sok mindent. Szippantottunk a  levendulás csodákból  is.

Majd alig vártam, hogy a Skizo Borház levendulás rozéját kortyolgassuk nyugalomban a napon elmélázva :)
Na ez bejött megint. Barna meghívta a csajokat, 2 kör lett belőle:)

Szofi volt az első aki pólóra vetkőzött, igaz 2 rozé után a kabát rólunk is lekerült már :) A Nap kisütött és a szél is el állt, illetve eléggé szélárnyékban voltunk.

Lángosoztunk, megnéztük a fából készült Hoya lencsés napszemüvegeket :)
Majd ettünk egy borzalmas rossz, marha drága rétest is :(

Szofi kipróbálta  a lovagolást :) Pepe a pónit elküldtük aludni, hogy letudjuk a gyereket szállítani a lóról :)

Meg persze minden kellett volna neki :)

 3/4 kettő magasságában indultunk haza. Remélem mindenki jól érezte magát :)
































Virágoznak a cseresznyefák







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...