2016. november 1., kedd

Dél-Spanyolország, Andalúzia körút :) Malaga, Ronda, Sevilla, Granada, Nerja....tervek :)

 2016. április 12.

Ez egy régi nagy álmom: autóval bejárni Andalúziát.



Az idei nyaralások már meg vannak tervezve és mivel nyáron nem tudunk elmenni ide, ezért én beterveztem novemberre majd esetleg májusra... (írtam ezt 2015 január elején :))

Aztán jött ma egy 1-t fizet 2-t kap akció, így belevágtam.... ezt találtam.

Mivel időhiányban szenvedek, és nem tudunk akkor menni amikor épp oda a legmegfelelőbb lenne pl. nyár, így marad a késő ősz. Reménykedem a jobb időben.

Malagába repülnénk és autót bérelve jutnák el a környező városokba, majd szintén a malagai reptéren vennénk fel és adnánk le az autót.
A repjegyet megvettem a ami akcióban, lehet drága volt, de nekem ennyit megért: 38770 Ft, 2 főre-ebben semmi nincsen, csak ingyenes kis kézi (WizzAir 42 x 32 x 25 cm)...a vége 1 feladott lett :)
Szálláskeresés on... :D

Malaga-Ronda

Ronda -Sevilla

Sevilla-Crdóba

Cordóba-Alhambra/Granada
Alhambra, Granada

Ronda -Sevilla

www.alhambra-tickets.es

Szállások: a ITT foglalva

1 éj Malaga, közel a reptérhez, későn érkezik a gép reggelivel

 másnap Mijas, Ronda, és

1 éj Ronda reggelivel

2 éj Sevilla, reggelivel de a parkolás + költség, nagyon közel a látnivalókhoz gyalogosan

1 éj Cordoba reggeli nélkül

1 éj Granada reggeli nélkül, nagyon közel az Alhambrához, de a látnivalókhoz is..

1 éj Nerja
1 nap Frigiliana, Nerja, Malaga....
 Késő este indul vissza a repülőgép, így teljes egész napunk lesz erre a napra.

Autó bérelve, Fiat Panda 4 ajtós  vagy hasonló kategória ITT, Halloween akcióban foglalva: 44 euro/8 napra. Az InterRent a bérlős cég.



Nem bíztam a véletlenre :))) sokáig tartott, de beszereztem :)
2016. augusztus 07. vasárnap:
a jegyek elővételben a Granadába megvéve, 15,4 euro/fő:
Granada jegyek elővételben online

A jegyek Sevilla Alcazar jegyek elővételben megvéve, 10,5 euro/fő:
Alcazar Sevilla jegyek online vétele

Vettem jegyet a Museo del Baile Flamenco-ra Sevillaba, estére.
ITT
 

2 megjegyzés:

  1. Ez a környék eddig még nekem is kimaradt, de én is szeretnék arrafelé menni.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon régóta szemezek Andalúziával. Vagy az időpont vagy a jegyár vagy valami nem stimmelt. Igaz most sem, de legalább nem megy el idő a strandolással, mert novemberben nem számolok vele... Útikönyveim vannak, ebből látszik, hogy már tervbe volt :))

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...