2016. február 10., szerda

Szicília - tervezés 2016. május

Még meg sem jöttünk Dél-Olaszországból, de már nagyon izgatja  a fantáziámat Szicília. Régóta.
Szerintem még nem vártam úgy nyaralást, mint ezt a tengerpartosdit. Így jár az akitől elveszik a nyarat :( Ez van :(
Szicília ötlete régóta van, csak az időpont nem jött össze soha, 1 hét kevés, a sziget pedig hatalmas.
Szicília egy külön kontinens-asszem ez megfelelő szó rá :)
Úgy gondolom, hogy 3 út ide is kevs megtekinteni, felfedezni, úgyhogy most csak egy kis szeletke jut, az észak-keleti rész.
Szicília útiterv  + Vulcano szigete

 Az első jövő évi szektorok megnyitásakor sikerült vennem múlt szeptemberben repülőjegyeket, DC tagsággal 3 főre 61000 Ft-ért.

Azt majd még meglátjuk. Igaz most meg sem kérdeztem senkit, még meg is kell majd mondanom, hogy mi a helyzet.:)
Amit terveztem Szicíliára, az a következő, a www.booking.com oldalon lefoglalva:
(2016. január 12-én a Wizzair módosította a járatunkat egy korábbi napi időpontra, de nem fogadtam el és áttetettem az időpontokat későbbre, bár így 1 nappal kevesebbet leszünk és így Lipari-szigetek kimarad) :((
 UPDATE:
Ma szintén módosította a Wizz a járatot- maradt a 11/10 éj nap, de sajna az összes szállást módosítanom kellett újra:
UPDATE
És a Lipari-szigetek közül Vulcano lesz, Milazzoban alszunk és onnan megyünk majd át, de visszajövünk, nem alszunk ott.


nem jövünk vissza előző nap....
Autót a Wizzair oldalán sikerült bérelni a Locautotól. Bariban is tőlük volt auto, nem csalódtunk-sőt.
Az ajánlatban benne van egy " sofőr, ami 10 napra 100 eurot jelentett volna- így 98000 Ft-ban megáll az össz költség, természetesen előre vett biztosítással, mert az ottani 20 euro/nap áron lenne. A zárolás pedig nem érdekel, utoljára 9 napon belül feloldották. Egyenlőre 14000 Ft-ot fizettem a foglalásért, a többit utazás előtti 4. héten vonják le automatikusan és FT-ban. Még jó, hogy az első járattörléskor nem módosítottam, mert azótav 2 x is történt és nem a lefoglalt napon utazunk , de majd az előtt módosítom, amikor ki kell fizetni. Még jó, hogy nem nyúltam hozzá.

Autót bérelve tennénk meg ezt a kis kört, ennyi fér bele kényelmesen, természetesen nem kihagyva:
Etna, Alcantara-szurdok,  Milazzo, Taormina, Isola Bella, Giardini Naxos, Catania, Palermo, Mondello beach, Savoca, Monreale, Vulcano...és ami jön útközben.

Amit szeretnék: napsütés, tenger, tenger és tenger. Ja és lehet meleg, akár dögmeleg. Meg nézni és látni, kirándulni és nyaralni. Illetve a legfontosabb-hogy a mi tempónkban élvezni Szicíliát!

2 megjegyzés:

  1. Az ötlet nekünk is szinte minden évben visszatér, de nekem túl nagy a sziget, körutazgatni nincs kedvem, de két hetet egy helyben ülni szintén kár lenne, így a végén mindig elvetjük, mert nem passzol bele abba a képbe, amit éppen akkor szeretnénk. :-)

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagy, de nem is fogunk látni mindent, meg most nem is akarunk. Ide kell még legalább 2 út-ez mellé. Ez csak egy kis kör lesz: Catania-Milazzo-Lipari-Cefalu és vissza: Enna, Catania. Ebben tudunk strandolni, pihenni és nem is fogunk 1 helyben ülni. 4 szállásunk lesz.

    VálaszTörlés

Kappadókia és Antalya szeptember végén -1.Tervezés

 Szeptember végén újra Kappadókiába utazunk-sok év után 2010-ben jártunk itt-most saját szervezésben térünk vissza ahogy legjobban szeretünk...