2015. augusztus 2., vasárnap

Káptalantóti: Liliomkert és Kapolcs újra

Múlt héten is voltunk, meg ma reggel is.
Ezen egész héten agyaltam, hogy menjünk. Vettem dolgokat-persze nem eleget és el kellett menni értük újra.
Először Káptalantótiba mentünk, de rutinosan a falut kikerülve, a tapolcai úton. Mondanom sem kell, hogy rettenet mennyiségű autó volt. Valahol  a szántóföld végén álltunk meg. Persze, az én autóm épp ilyen helyre valő :)
Megkerestük kedvenc borosomat és azonnal egy Levendulás rosé fröccsel indítottam.  Levendulaszörpöt és rosé borukat nagyon szeretem, jól is jöttek a héten az esti grillezésekhez.
Majd megkerestük a sajtosunkat...
... aztán a múltkori isteni gyümölcskenyeret is megtaláltuk, de a bácsinak volt még nagyon sokféle isteni friss  házi süteménye.. hosszú sor kígyózott, de kivártunk :) Különös tekintettel az isteni tepertős pogácsájára.

Majd a La Cantina-ba mentünk, itt padlizsánkrémes és kacsamáj-pástétomos szendvicsekkel reggeliztünk :)
 Az ég kiderült-holott rossz időt jelzett a meteorológia mára.. így majdnem nem mentünk sehová...-itt már nagyon meleg lett..








innen pedig nagy nehezen kijutottunk (valami barom elállta az utat mögöttünk) és alig találtunk ki :(... átmentünk Kapolcsra. Itt is konkrétan pár dolgot szerettem volna beszerezni. Elkövettem azt a hibát, hogy elsőre nem vettem meg... otthon meg jól megbántam..
Persze eltévedtünk... aztán meg kiderült, hogy bicikliverseny van és kb 10-el jutottunk el A-ból B-be.. magyarul soha :(
Aztán a térkép szerint persze ezt már Köveskálon fedeztem fel- nem vitt át út Kapolcsra.. de gondoltam hátha... egy bringás segített ki bennünket, látta, hogy navigálunk és visszajött... azt mondta, hogy ha traktorunk lenne, akkor a falu végétől át tudnánk menni, de sajna így nem :)






nagyvázsonyi gólyák
Nem fordultunk vissza, hanem Nagyvázsonynak mentünk... jó hosszú volt az út a bringások miatt..

Majd lejőve a Vígántpetend előtti szepentinről már ott is voltunk :)



ejtőzés a hőségben a patakparton :)

sorban állunk a füge és eperborért :)

 Beszereztük amit szerettünk volna, és elindultunk haza.

Hazafelé már nem volt akadály, 1 óra 20 perc alatt itthon voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...