2015. május 5., kedd

Hurrá Málta!

Valahová nagyon... el kell menni...
Keresem a repjegyet hetek óta...
Eléggé megviselt, hogy Kuba óta nem voltunk sehol, de még kirándulni sem.

Nyáron nem tudunk menni még 1 hétre sem, aztán ne legyen indulás  a hétvégén, illetve ne essen bele a hétvége... meg érjünk haza szombat előtt... szóval ja.
Látni lássunk vagy csak a meleg és tenger legyen?  (szerintem a legnagyobb nyár legközepén nem biztos, hogy jó döntés volt Málta! :) Legszívesebben az Északi-sarkon nyalogatnám a jégtömböket :)

Induljunk csak Budapestről, hogy minél előbb oda és hazaérjünk... szóval nehéz.
A Wizz honlapját böngészem-igaz egy későbbi úticél jegyeire vadászom és nem mindegy milyen áron-ezért szinte minden nap belépek....hátha. De még tudom kora van hozzá :)
Aztán ahogy kerestem: Lisszabont szeretném-de nem ilyen jegyárak mellett.... A tengerpartos célok heti egy hétvégi indulás érkezéssel vannak. Ez sem jó.
Na Málta.... és láss csodát heti 4 vagy 5 ? járat... kora reggeli indulás reggeli érkezés:) Ez kell nekem. Hétfőn reggel megyünk, az utazás nem vesz el sok időt: menetidő 2óra 15 perc és aznap is netto, így a péntek kora reggeli hazaindulás nem is számít.

4 teljes napunk lesz Máltán. Csak 2 nagy kézipoggyászt vettem. Autót fogunk bérelni és valami szállást kell keresnem :)

Napozás és kirándulás is belefér a nyár legközepén:)
Ennyi elég is lett a boldogságomhoz, hogy egy picit jobb kedvre derüljek :)

Hurrá! Megyünk Málta!

-autót béreltem itt: Autóbérlés Máltán

-szállás Máltán félpanzióval
amúgy pofára estem, hogy milyen irtózatosan drága Málta a szállások terén-legalábbis...:(

gyorsan elfutottam egy útikönyvért, persze, hogy nincsen :( megrendeltem, közben meg is jött...


Programok:
-autót béreltem, így reggeli után beülünk és irány a sziget, megérkezéskor pedig azonnal a kincseket keressük :)
A reptérről egyenesen Marsaxlokkba tervezem, majd lehet St. Peters Pool. Onnan pedig elindulunk északra, Rabat és Mdina-n keresztül majd Buggiba-ba. Ráérünk estefelé elfoglalni a szállást, addig kihasználjuk az időt, ami amúgy is rövidre adatik most!

-Málta reptérről egyenesen Marsaxlokkba, ahol a szép színes hajók-csónakok találhatóak :)

-Buggiba-Valetta

-Popeye Village
ami ráadásul közel van Buggibához, ahová szállást foglaltam
 Buggiba-Popeye VIllage

-St. Peters Pool
Buggiba-St Peters Pool

és ami útközben megtetszik, megállunk, strandolunk, nézünk és látunk:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...