2014. október 13., hétfő

Bodrum és környéke- Pamukkale- újra Törökország, Égei-tenger 2015-tervezés-1.

2015. májusára tervezünk már :) A kivitelező is én vagyok:) A többiek pedig élvezik az utat:)

Repülőjegyet  erre az időszakra mától lehet venni. Idén nyártól jár a Pegasus BUD-ról IST-SAW-ra, de sajnos ebben az esetben nem tudom megvenni BUD-ról a jegyeket, mert olyan időpontra, amire én keresek, nem ad járatot. Ha pedig külön nézem, akkor nincsen annyi gép és a csomagokkal is bajlódni kell, és aznapra nem ad járatot Bodrumba. De Bécsből viszont van minden: kényelmes átszállási idő, jó menetrend, több járat. Ez kell nekünk, majd megoldjuk, nem először megyünk Bécsből, csak BUD-ra jutás egyszerűbb a parkolás pedig olcsóbb is lenne.

Útiterv:
Újra Törökországba megyünk, Bécs- Bodrumba repülünk,  Gümbet-be 9 éjre, vagy Yalikavak.
Közel Bodrumhoz. (választás Yalikavakra esett, mert ott találtam árban, kinézetre és ellásra nekünk megfelelő szállodát!)
 onnan 2 nap/1 éj
 Pamukkaleba, mert eléggé messze van és rohanás lenne az egész, majd
 vissza Bodrum környékére és onnan haza Bodrumból.


Látnivalók:)
Köszi Dóri :) https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zmD4J4WdoTwk.kF_G3j9022sM

Yalikavak-Bodrum


Yalikavak-Pamukkale-Selcuk-Kusadasi-Yalikavak

Yalikavak-Turgutreis

Szállás Pamukkaléban 2015. május 

Szállás Bodrum(Yalikavak-ban): 9 éj/3fő/AI
Hogy az akció mennyire valós, majd kiderül. Minden esetre november 3-ig előfoglalási akció volt az Alpharooms oldalán. Én egy Family Room-ot foglaltam, ami tengerre néző, 2 hálószobás és 3770 angol font volt az eredeti ára, potom 455 angol fontért. Kíváncsi vagyok :)
Family Belvedere Hotel, Yalikavak. A kép forrása: google.com; bordumresorts.com

Úgy gondolom, ha ezt teljesítjük, akkor már megint nagyon sok mindent láttunk és aktívan telt a nyaralásunk:)


Nagyon jó szállások vannak a www.alpharooms.com oldalon, ahol a booking vagy Agodával ellentétben nem lehet ellátást választani a szállás mellé-többféle variációban, jó áron.
Foglaláskor most is
csak 10 fontnak megfelelő összeget kellett fizetnem, a többi érkezés előtt 30 nappal lesz esedékes, ami véleményem szerint nagyon kedvező lehetőség!

A transzferálás Bodrum  Milas Airportról , nincsen  messze. De nem fogok az éjszakában bóklászni bérautóval, mert akkor soha nem érünk oda.

transzfer Bodrum Airport-Yalikavak resort

Autóbérlés Yalikavak-ban felvenni Yalikavak-ban, (Bodrumban)a szállodában.
Béreltem autót 7 napra, napi 20 euro volt, semmit nem kell fizetni előre, kihozzák a szállodába, ott fizetünk készpénzben:) Ezt szeretem Törökországban, elmondod mit szeretnél és az van :) Semmit nem kellett megadni, semmit nem kellett fizetni. Valószínű 7 napra kérem az autót.
Indulás előtt még rákérdezem majd, hogy minden OK-e :)


Költségek 3 főre/10 napra:

1.Repülőjegy Bécs-Bodrum www.flypgs.com-on megvéve, 510 euro/3 fő= cca: 51000 Ft/fő
2.Pamukkale szállás 1 éj, reggelivel Hotel Alida Pamukkale 45 euro/1éj/3 fő reggelivel (érkezéskor kell fizetni) fantasztikus kilátással a Gyapotvárra :)
3.Autóbérlés 7 napra: 140 euro-előre foglalva, semmit nem fizetve-szállodába hozva: cakli pakk :)-nincsen depozit, kártyamegterhelés és kaució!!
4.Bodrum-Yalikavak szállás 9 éj/AI/3 fő Family Belvedere Hotel, Yalikavak 455 angol font/3 fő=cca: 182000 Ft
5.Transzfer (privát) Bodrum Milas Airport-szállás :oda -vissza 3 főre 72 euro, előre foglalva, érkezéskor fizetve, Mercedes Vito luxus kisbusszal

5 megjegyzés:

  1. Köszi Dóri! Nélküled nehezen ment volna :)
    De ma átírtam :) Maradunk Bodrumhoz közel.

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóri!

    Nem tudom, hogy mièrt nem enged oda írni...megnèzem majd.
    A bp-I átszállás nem mûxik, külön vett jeggyel sem Pegasus estèben.
    Mi most is Bècsbõl megyünk. Igen át kell szállni SAW-on Isztambulban.
    Most mèg lehetett választani, volt 1óra 15 perces átszállás is, de az nem elèg ; ((
    Most úgy vettem hogy 14.25-kor indulunk mi Bècsbõl ès 17.20-kor èrkezünk Isztambulba, majd 19.50-kor indulunk Bodrumba.
    Dalamanba is így repültünk májusban...

    Igen most nagyon kicsesztek velünk odafelé is kèsett Isztambulból..ès visszafelé is 4 órát. De ez van nincs más. A Pegasus nagyon korrekt amúgy, sokkal jobb mint a Wizz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Az Alida nagyon király! És eszembe jutott, hogy Pamukkale felé, ha lesz idő, nézetek be Karahayit-be, ott ilyen vörös színű mészkő, nagyon érdekes!

      Törlés
    2. :) megkeresem a google-n, megnézem. Én már jártam Pamukkaleban, a többiek nem. Köszi a tippet! :)

      Törlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...