2014. október 23., csütörtök

Bakancslista, aminek nincsen vége :)

Bakancslista :)
Az enyémnek nincsen vége, illetve nem akarom, hogy legyen.
Annyi sok szép hely van a világon, hogy na... szóval nem is lehet leírni, lehet nem is tudunk róla-pedig a mai világban nagy az információ-áramlás, felgyorsult minden....
Szóval amit látni szeretnék....(direkt nem írtam: AKAROM) nem sorrend és  nem számozom, mert mind fontos, sőt szerintem még kerülhetne rá, majd közben fog is :)
Hirtelen felindulásból született, gyorsan összerakott pár sor , ami persze változhat, sorrend semmit nem jelent.
-BALI
-Izland a gejzírekkel, kitörésekkel és a Sarki-fénnyel...sose jutok el mert ott hideg van :D
-Szentpétervár, Oroszország
-Moszkva, Oroszország
-Jeruzsálem, Betlehem ✔ 2017
-Machu Picchu, Peru
-Nemruth Dag, Törökország (Törökországban több minden)
Chymaera lángjai, Cirali, Törökország
Troya, Törökország
-Portugália körútban
-Dubai-Abu Dhabi, Egyesült Arab Emirátusok
-Mauritius ✔ (megvolt 2017)
-Florida, Miami , Egyesült Államok
-Kolumbia
-Brazília, Rio de Janeiro, Corcovado-hegy
-Costa Rica
-St. Marteen
-Vietnám
-Mianmar (Burma)✔ 2017
-Bali (Indonézia) és Jáva
-Kuba✔ 2015
-Hawaii
-Új-Zéland
-Szarajevó
-Azori-szgk
-Bora Bora, Tahiti-(Francia Polinézia)
-New York, Los Angeles, San Francisco
-Montenegro
-Szicília, Olaszország ✔2016, 2017
-Lefkada, Görögország 


Na ha ezeket láttam, akkor elmondhatom, hogy láttam valamit a világból .:) Persze az is elképzelhető, hogy soha nem fogom ezeket látni-akkor sincs semmi- mert úgy alakul az életem, de legalább kimondtam, amit szeretnék. Viszont ha máshol fogok járni, mint ami ezen a listán szerepel, akkor az csak a vèletlen mûve :) ;)


Közben megtudtam, hogy a Wanderlust= Vándorvágy..... és hogy nem gyógyítható és addiktív és hogy veleszületett és nem kinőhető, nem elhagyható. Szóval gyógyíthatatlan :)
Ja és nem vagyok egyedül. Sokan vagyunk.:)

2 megjegyzés:

  1. 4 a tiédből nálam is listán van: Lefkada, Szicília, Francia Polinézia és Izland. :-) Portugális és Montenegro is ....:-) Meg még egy csomó más hely.

    VálaszTörlés
  2. :D, Mauritiuson ti már jártatok, meg most mentek :), Ahol meg mi már jártunk, nem írtam ide :)

    VálaszTörlés

Kappadókia és Antalya szeptember végén -1.Tervezés

 Szeptember végén újra Kappadókiába utazunk-sok év után 2010-ben jártunk itt-most saját szervezésben térünk vissza ahogy legjobban szeretünk...