2014. július 24., csütörtök

Végre Barceloonaaaaa! :)

Hú, már nem is tudom mióta, de kb. 1000 éve szeretnék elmenni Barcelonába.
Nyáron is télen is vagy mindig... de eddig soha nem maradt rá keret: sem anyagi sem időbeni.
Nyáron nem lett volna elég az 1 hét sem, de így legalább nem akarunk tengerpartozni. Majd legközelebb, mert biztos vagyok benne, hogy lesz legközelebb:)
Most sem, de gondoltam egy nagyot: én márpedig ha most nyáron nem lehet, de még idén Barcelonába akarok menni. Ronda szó ez az akarok, de úgy látom, hogy magammal szemben csak ez alkalmas a végrehajtásra.
Mára olyan nagyon rossz passzba kerültem, hogy kellett valami, ami felráz ebből a depresszióból:(
Úgyhogy megnéztem a jegyárakat a www.wizzair.com oldalon, aztán végiglapoztam az évet....
Foglaltam: november17 -november 21 közötti időszakra. Barcelona jövök végre:)
Aztán megnéztem a szállásokat is, a www.booking.com és a www.alpharooms.com oldalakon.Féltem a szállásoktól, mert annyi rosszat olvastam és hallottam: Barcelonára jellemző a túlárazott, lelakott, méregdrága és közös fürdőszobás szállás. Szerencsére amit találtam nem ilyen, 44 euro/éj/2 főre szerintem elfogadható ár, adókkal együtt.
Aztán kinéztem egy szállást a nagyon sokból az alpharooms oldalán és a végén lefoglaltam a booking-on:)
Nagyon élvezem: nem vettem csomagot, csak kézipoggyásszal #UPDATE: ez a kis kézipotyó nem fog menni nekem-becsekkoláskor veszek eggyel nagyobbat.#  Amit vettem  az a kézipoggyász, az a kicsi, ingyenes. A gurulós kisbőrönd az a nagyobb kézipotyó és fizetős. Na én ezt nem vettem meg.
és itt foglaltam szállást :)
Hotel Inglés egyáltalán nem tűnik rossznak és 8-as az értékelése. Igazából nagyon nem is érdekel, saját fürdőszobája van, 176 euro volt/4 éjre/2 főre. http://www.hotelingles.es/index.php/en/

Reggel 6.05-kor indul a Wizz gépe Budapestről. 8.40-re írja az érkezést BCN-El Prat retptérre.
Próbálom kitalálni, hogy mivel jutunk be a reptérről a belvárosba, szállásra.
http://www.renfe.com/EN/viajeros/cercanias/planos/barcelona.html



(Bejutás El Prat reptérről a Hotel Inglés szállásra:
Reptéri vonattal Passeig de Graciáig, majd 2 megálló L3 metróval Liceu állomásig, amihez közel található a szállás.
Akkor reggel már simán jár a metró, a reptéri vonat, és az Aerobus is, tehát simán ki tudunk érni (visszafelé) pl. 7:20-ra mondjuk a 6:32-s vagy a 7:02-s (az 7:27-re ér oda) reptéri vonattal. Mehetünk a Placa Catalunyától Aerobusszal is ha ahhoz van kedvünk, de az drágább, viszont 10 percenként jár. Mindkettő közel van, Liceutól 2 metrómegálló ugye Passeig de Gracia (reptéri vonat), és 1 metrómegálló Catalunya (Aerobus).)

Programok, tervezés:

Jegyvásárlás elővételben a Sagrada Familiához  2014. november 18. 10 órára

Jegyvásárlás elővételben a Casa Milá /La Pedrera-hoz

Jegyvásárlás elővételben  a Casa Batlló-hoz   

megvettem a jegyet neten előre: 21,5 euro/fő áron, max annyira lesz jó, hogy nem kell a jegypénztárnál sorban állni, de amúgy nem időre szól és nem dátumra, hanem 365 napig érvényes.

Jegyvásárlás elővételben a Güell Parkba  2014. november 18.  12.30 órára a jegy 7 euro/ fő

Ezeket szeretném megnézni, közel is vannak egymáshoz

4 megjegyzés:

  1. De akkor most mikor is???
    Még nem voltál, pedig azt hittem.
    Mi 5 napot voltunk és csak kézipoggyásszal. :-)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagy izgalmamban kimaradt: nov 17-nov21 :)
    Nem voltam, de nagyon mennék. Úgy voltunk, hogy busszal odáig, onnan Mallorcára de az 100 éve volt, nem így.
    Majd beleásom megint magam az írásodba:)
    Jó a hajad:) Nagyon tetszik:)
    Pusssz

    VálaszTörlés
  3. Köszi Dóri. Próbálok aludni, mert hajnali fél 2-kor indulunk. Nem is leszek normális holnap :(

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...