2014. július 18., péntek

Tragédia :(((

Nem tudom szó nélkül megállni, főleg, hogy nem is aludtam miatta.
Bár késő este még zsizsikke átküldött egy cikket, hogy az Aeroflot gépei kerülik majd az egész ukrán légteret, de akkor is nagyon felkavart ez a hír.
Amikor délután meghallottam, majd folyamatosan figyeltem a képeket, híreket a Twitteren, Indexen, Reutersnél, CNN-en... hát mit mondjak? Azonnal beléptem a légitársaság oldalára, és azon filóztam, hogy tudom a jegyünket lemondani.
Januárban Kubába az Aeroflottal repülünk, BUD-Moszkva-Havana útvonalon-természetesen Ukrajna felett:(
Ha Kelet-Ukrajnában ilyen megtörténhet, akkor Ukrajna más részeinél nem??? De igen.
Ezek itt egymást lövik, ja hogy közben 1-2 utasszállító is belekerül, hát szerintem rohadtul nem érdekli őket. Szégyen, hogy a mai világban ez megtörténhet. Vagy épp most történhet meg?
Most az ukrán és orosz fél egymásra mutogat. Mi meg itt vagyunk a  szomszédban:(
Ja és gépek április óta nem járhattak volna arra... de mivel spóroltak kerozint, így miért ne, utasszállítót meg ugyse lőnek le... eddig :(
Megijedtem. Nem kicsit, nagyon tényleg.
Aztán ezt találtam ma, remélem így marad:

http://www.origo.hu/nagyvilag/20140717-mostantol-elkerulik-az-utasszallitok-kelet-ukrajnat.html

Rettenetesen sajnálom és nagyon nem fogok ebből magamhoz térni:(

Az MH17-es járat utolsó útja.... DÖBBENET :(

2 megjegyzés:

  1. Szia, én is le vagyok döbbenve teljesen, sőt még azt is gondolom, hogy az év elején eltűnt maláj gép sorsa is hasonló lehetett, csak politikai okokból nem akarták ezt a tényt nyilvánosságra hozni. Nem tudo azt sem, mit tennék a helyedben, de félnék, az biztos. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, félek. De mégis bízom abban hogy az orosz Aeroflot és Transaero gépei nem lépnek, nem léphetnek be az ukrán légtérbe.
      Az nem is kérdés, hogy a többi meg nem is lépett (Lufthansa stb), de ezek ugye ott "laknak" :(

      Törlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...